Pagina's

dinsdag 16 augustus 2022

Fruitige groetjes

  


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie dit beterschapskaartje zien. Deze heb ik gemaakt met de nieuwe build up mal van Dutch Doobadoo van de fruitmand.

Ik heb dit keer een witte basiskaart gebruikt. Hierop heb ik de fruitmand geplakt. 

 

Dutch Doobadoo Build up art Fruit

470 784 137

De mand heb ik van cardstock gemaakt, de rand van de fruitmand is van designpapier. 

Het fruit zelf heb ik van wit stempelpapier gemaakt en het gekleurd met inkt. 

De tekstjes heb ik gestempeld met een stempelset van Carlijn Design.Het schattige slakje heb ik gemaakt met een stans van Jocelijne Design/Carlijn Design.

Met een zwarte fine-liner en een witte gelpen heb ik nog wat accent lijntjes op het kaartje gezet. Het is in principe een vrij simpel kaartje maar ik vind het zelf wel een heel leuk geheel geworden. Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer. 

Groetjes,

1 opmerking: