Pagina's

dinsdag 9 augustus 2022

Jarig

 



Hallo allemaal,

Hier weer eens die leuke build up giraffe van Dutch Doobadoo gemaakt, samen met de tas van de accessoires van CraftLab Buddy  (CCL-FR-CD173).


De kop van de giraffe heb ik in de breedte gebruikt en de snoet heb ik aangepast. 


470.713.864

Er een stuk uitgehaald en daar wit cardstock achter geplakt en er tanden op getekend.



De strik van de giraffe heb ik van de build up pinguin (470.713.842). Ik heb de giraffe een lange nek gegeven en heb de poot, waar de tas aan hangt, gemaakt door de voor en achterpoot aan elkaar te maken en daar de tas tussen te plakken. De neusgaten en pupillen heb ik gemaakt met een zeven millimeter pons en het wit van de ogen en de rondjes van de voelsprieten zijn van een pons van ongeveer anderhalve centimeter van Vaessen. 


470.784.113

De achtergrond van de kaart, waar de giraffe zijn kop opgeplakt is, heb ik met de mask slimline grunge gemaakt. Ik heb hier de memento inkt voor gebruikt. De kleuren rose bud (400) en bahama bleu (601). De stempels die je ziet is van Carlijn design "elegante verjaardag" (CDST-0042).

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe!

Groetjes,

1 opmerking: