Pagina's

dinsdag 2 augustus 2022

Beterschap

 



Hallo allemaal,

Hier een beterschapskaartje gemaakt met de card art "verbandkoffer" van Dutch Doobadoo. 


Hier zit ook een thermometer bij.


470.784.136

Deze heb ik uit wit cardstock overgetrokken en met rood en een rood/wit designpapier beplakt. Het kruis midden in de koffer heb ik wit gemaakt. Ik heb hier bear Ted van Creative CraftLab bij gemaakt. En ach, Ted is erg ziek! Ik heb zijn snuitje omgedraaid, zodat zijn mondje gaat hangen. De oogjes heb ik twee keer uitgestanst en die aan de buitenzijde komen, door de helft geknipt. Ik heb zijn wangetjes en voorhoofd wat roder gemaakt en zweetdruppeltjes gemaakt en deze gevuld met glossy accent.


Ik heb niet alleen een zieke Ted gemaakt, maar ook één die dokter is. De stethoscoop is van Marianne Design (LR0362). De pleisters die je op de kaart ziet is van Dutch Doobadoo. Dat zijn de paper art kraft pleisters.


Ook vond ik nog een leuke snijmal met de tekst "beterschap" van Marianne Design, die hier natuurlijk perfect bij past!

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne dag verder.

groetjes,

 

1 opmerking: