Pagina's

vrijdag 27 november 2020

Wish You Were here

   Hallo allemaal.

Vandaag laat ik jullie een pagina in mijn ringband planner zien. Hierbij heb ik een al zeer oude foto verwerkt.

In dit blogbericht laat ik m.b.v. foto's zien hoe ik deze pagina gemaakt heb.


De achtergrond voor deze pagina's is een vel papier dat ik met de Cadence verf en gelli plate gemaakt heb.


Op dit vel zie je nog iets van de Mask Art Bubbles terug (art.nr. 470.715.100)


Ook heb ik de Mask Art Mandala met bloem gebruikt (art. nr. 470.715.624).


En je ziet in deze gelli plate afdruk nog iets terug van Mask Mandala Leaves (art.nr. 470.715.622). Omdat deze masks geen rechte randen hebben, gebruik ik ze graag op mijn gelli plate.


Even een tip als je op een gegeven moment een craft sheet hebt vol met verfresten zoals ik had,
ga niet met vochtige doekjes je craftsheet schoonmaken, maar gebruik een pasje om je mat mee schoon te schrapen. Dit gaat veel sneller en geeft minder troep.


Met de Cadence verf en de Dutch Doobadoo masks heb ik op mijn papier meer accenten aangebracht. Hierbij heb ik de volgende masks gebruikt:

Mask Art A5 Circles (470.715.107)


Mask Art Circle Lines A5 (470.713.132)


Mask Art Clocks Strips A4 (470.715.814)


Mask Art Raster A5 (470.715.150)


Mask Art Strips A5 (470.715.160)


Omdat ik nog een accent miste op mijn pagina, heb ik nog gestempeld op dit papier en heb ik nog een lettermask gebruikt waarmee ik structuurpasta aangebracht heb op het papier.



En toen ontdekte ik dat ik het papier in de breedte had moeten bewerken omdat ik nu voor 2 pagina's naast elkaar een stukje tekort kwam. Maar gelukkig had ik met dezelfde kleuren verf nog een gelli plate afdruk gemaakt. Hier heb ik een strook papier afgescheurd om dit probleem weer op te lossen. Eigenlijk geeft deze strook wel een leuk effect.


Met diverse Dutch Doobadoo producten heb ik de pagina verder afgemaakt. Hierbij heb ik chipboard art Clock (492.006.003), de greyboard art Filmstrip (492.006.004), Dutch Sticker Art Doodle text (491.200.009), Dutch Sticker Art grunge tickets (491.200.005), Dutch Sticker Art Clocks (491.200.003), het Dutch Paper Art Stuc Tape (472.948.053). Dit stuc tape heb ik deels zwart geverfd. Verder heb ik nog het Dutch Paper Art Circles A4 (472.948.052). Deze laatste cirkels heb ik zwart geschilderd.



 

Dit was mijn blogbericht voor vandaag. Een oude foto heeft een plaats gekregen die beter is dan de doos waarin deze foto lag.

Leuk dat jullie weer hier kwamen kijken.
Tot een volgende keer.

Groeten Hanny

1 opmerking: