Pagina's

donderdag 26 november 2020

Release Bloghop

Zijn jullie klaar voor een nieuwe TE gekke Dutch Doobadoo collectie? Ga er maar eens lekker voor zitten met een kopje koffie of thee en geniet van al het moois tijdens onze bloghop. 





Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Mirande

Plony

Tineke

Monique

Ineke

Corry


  • Ga 26 november 2020 t/m 28 november langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Je start met hoppen bij het blog van:


Heel veel plezier bij het hoppen!

13 opmerkingen:

  1. Geweldige bloghop was dit met de schitterende nieuwe mallen die zijn uitgekomen. Heb weer inspiratie opgedaan met alle mooie en prachtige creaties die het DT heeft gemaakt hiermee. Dank daarvoor, groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke bloghop en wat een leuke nieuwe mallen. En mooie kaarten en ideeën om met deze collectie te kunnen maken. Dank jullie wel voor de creatieve inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hoor, al die dutch doobado mallen. Ben al op pad geweest, helaas niet in mijn woonplaats in de hobbyzaak, wordt internetten :))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke serie is dit weer met mooie voorbeelden 👌
    Leuk was het om onder de koffie te kunnen blog hoppen. Weer iets geleerd 🤩
    Groetjes YvonneBB 🙋‍♀️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja hoor weer van genoten, de bestelling ligt al klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super gave collectie weer!! Ik ben fan.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben weer even overal langs gehopt. Wat een mooie werkjes zijn er weer gemaakt. Kan ook niet anders met deze mooie nieuwe collectie en niet te vergeten een super team, wat elke keer weer prachtige voorbeelden maakt. Groot compliment.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb een rondje gehopt en genoten van al jullie mooie creaties😍😍. Er zijn 2 mallen waarvan ik dacht, die vind ik niets hoor🙈 Maar door de voorbeelden ben ik toch overtuigd van de veelzijdigheid en zullen deze wel in mijn mandje belanden 🙈 Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een mooie collectie weer.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat worden we weer verwend met zoveel moois . Een prachtige collectie .
    Heb al een paar dingen besteld want was nog niet binnen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was weer een feestje om rond te hoppen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat hebben jullie weer een mooie nieuwe collectie uitgebracht. De dames hebben er ook weer geweldig mooie creaties mee gemaakt!! Ik heb met plezier gehopt.

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I guess it is no longer a news that Dr.Ogudugu is the best spell caster, Winfield is my name and i have read good reviews about Dr.Ogudugu before i contacted him through these details via phone number +2348063739701 or via greatogudugu@gmail.com which i took from the internet. I was so shocked when Dr.Ogudugu told me that once he cast the spell that my lover is going to come back within 48 hours and i was wondering how that could be possible but i must say i became the most happiest person on earth when my lover came back to me and since then i have been a huge fan of DR.OGUDUGU

    BeantwoordenVerwijderen