Pagina's

vrijdag 6 november 2020

Challenge #69

Hallo Allemaal,

Ook deze maand is er weer een leuke challenge voor jullie. Gebruik deze mal en maak een thema naar keuze.


Ik had een stukje papier van Kaisercraft liggen in het honden thema en het was genoeg om het hele doosje mee te pimpen.


Het leuke van dit doosje is dat je de strik niet los hoeft te maken want het is een soort hoedje wat erop geplaatst wordt.


Even van een paar kanten belicht.


Ik heb ervoor gekozen om het designpapier aan alle zijde hetzelfde te doen maar uiteraard kun je naar eigen keuze designpapier gebruiken.


In plaats van een bierfles heb ik een flesje hondenshampoo er in gezet. Hoe leuk is dit om cadeau te geven als mensen net een nieuwe pup hebben.


Ik vindt het echt een kei leuk model.


Hopelijk heb ik je op een idee gebracht. Bedankt voor het bezoek aan dit blog en succes met het maken van deze challenge.

groetjes,

1 opmerking: