Pagina's

woensdag 4 november 2020

Well Done


Vandaag mag ik jullie weer wat laten zien. De kennismaking met paarden, heel speciaal en dat moet ik toch vastleggen voor later. Ik ben natuurlijk begonnen op een wit vel.


Op de ondergrond heb ik twee Masks gebruikt:

   

Ik heb met twee kleuren Distress Oxides gewerkt.


Lekker combineren en er rolt vanzelf iets gaafs uit. Dan komt de aankleding:


492.500.005

De letter S van Sophie makkelijk voor later omdat je dan toch echt niet meer weet wie het op de foto was denk ik.




Super gave embellishments die je layout compleet maken.



492.006.005



492.950.006

Super gaaf het fotostripje te combineren met die leuke bloemen.  Dit was het weer voor vandaag. Een fijne dag allemaal en tot een volgend bezoekje op ons blog.

8 opmerkingen:

  1. Hallo, ik ben Theresa Williams. Na jaren in relatie te zijn geweest met Anderson, maakte hij het uit met mij, ik deed al het mogelijke om hem terug te halen, maar alles was tevergeefs, ik wilde hem zo graag terug vanwege de liefde die ik voor hem heb, Ik smeekte hem alles, ik deed beloftes, maar hij weigerde. Ik legde mijn probleem uit aan mijn vriendin en zij stelde voor om liever contact op te nemen met een spreukgieter die me zou kunnen helpen een spreuk uit te spreken om hem terug te halen, maar ik ben het type dat nooit in spreuk geloofde, ik had geen andere keus dan het te proberen, ik mailde de spreukgever, en hij vertelde me dat er geen probleem was dat alles binnen drie dagen in orde zal zijn, dat mijn ex binnen drie dagen bij me terug zal komen, hij sprak de spreuk uit en verrassend genoeg was het op de tweede dag rond 16.00 uur. Mijn ex belde me, ik was zo verrast, ik beantwoordde het telefoontje en hij zei alleen maar dat hij zoveel spijt had van alles wat er gebeurde dat hij wilde dat ik bij hem terugkwam, dat hij zoveel van me houdt. Ik was zo blij en ging naar hem toe. Zo begonnen we weer gelukkig samen te leven. Sindsdien heb ik een belofte gedaan dat iedereen die ik ken die een relatieprobleem heeft, zo iemand zou helpen door hem of haar door te verwijzen naar de enige echte en machtige spreukmaker die me met mijn eigen probleem heeft geholpen. Zijn e-mail: {drogunduspellcaster@gmail.com} je kunt hem een ​​e-mail sturen als je zijn hulp nodig hebt in je relatie of in een andere zaak.
    1) Liefdes spreuken
    2) Verloren liefdespreuken
    3) Stop echtscheidingsspreuken
    4) Huwelijksspreuken
    5) Zwangerschapsspreuk
    6) Breakup spreuken
    7) Death betovering
    8.) U wilt op uw kantoor promotie krijgen
    9) Wil je geliefde tevreden stellen
    10) Loterij
    Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt voor een duurzame oplossing
    via {drogunduspellcaster@gmail.com}

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It's a privilege to share this miraculous testimony to the world. I'm Beth Walters from England. My husband divorced me 4 months back and I have been filled with remorse for I didn't know what to do to amend issues with my husband. I searched for help on the internet on how I could get help in my marriage and I discovered great testifiers about Priest Ade who has been progressive with his spells. I got in touch with him and behold, Priest Ade told me that he will prepare a spell for me that will bring back my husband. I was skeptical but I had no other option but to work with him. 2 days later, my husband called me that he's coming back home and from that day till this moment, we have been living peacefully. He is back now with so much love and caring. today i am glad to let you all know that this spell caster has the power to bring lovers back and the most surprising thing is that our love is very strong now,every day is happiness and joy. and There is nothing like being with the man you love. I will highly recommend Priest Ade  to anyone one out there who needs help whatsoever. If you have any problem contact Priest Ade, i give you 100% guarantee that he will help you!!.  
      ancientspiritspellcast@gmail.com or ancientspiritspellcast@yahoo.com

      Write him on Whats-app +2347059715465
      Blog: https://priestade.blogspot.com










      It's a privilege to share this miraculous testimony to the world. I'm Beth Walters from England. My husband divorced me 4 months back and I have been filled with remorse for I didn't know what to do to amend issues with my husband. I searched for help on the internet on how I could get help in my marriage and I discovered great testifiers about Priest Ade who has been progressive with his spells. I got in touch with him and behold, Priest Ade told me that he will prepare a spell for me that will bring back my husband. I was skeptical but I had no other option but to work with him. 2 days later, my husband called me that he's coming back home and from that day till this moment, we have been living peacefully. He is back now with so much love and caring. today i am glad to let you all know that this spell caster has the power to bring lovers back and the most surprising thing is that our love is very strong now,every day is happiness and joy. and There is nothing like being with the man you love. I will highly recommend Priest Ade  to anyone one out there who needs help whatsoever. If you have any problem contact Priest Ade, i give you 100% guarantee that he will help you!!.  
      ancientspiritspellcast@gmail.com or ancientspiritspellcast@yahoo.com

      Write him on Whats-app +2347059715465
      Blog: https://priestade.blogspot.com

      Verwijderen
  2. mijn vriend heeft het uitgemaakt na een relatie van 7 jaar. het begon met kleine misverstanden, waarna hij me vertelde dat het goed zou zijn om een pauze te nemen, wat volgens mij een breuk is geworden. Hij zoekt mij niet langer, hij blokkeerde mijn nummer en mensen zeiden dat ze hem met een ander meisje zagen dit bracht tranen in mijn ogen omdat we op het punt stonden te trouwen, ik zocht hulp toen ik deze spirituele man tegenkwam genaamd Dr Ajayi die heeft geholpen veel mensen hebben een relatieprobleem, ik sprak met hem over mijn situatie en hij beschreef mij het proces om terug te komen met mijn geliefde, ik volgde zijn instructies en vandaag ben ik blij omdat mijn man terugkwam na 5 maanden uiteenvallen en wij zijn nu gelukkig getrouwd. Als je de hulp van een spreukgever nodig hebt voor een relatieprobleem, neem dan contact op met Dr Ajayi voor een blijvende oplossing. Whatsapp / Viber-nummer: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinds mijn man in de afgelopen 2 jaar van me is gescheiden, ben ik jou niet zelf geweest. Revoir un article sans module waarin ik mijn man terug kon krijgen, toen zag ik een getuigenis gedeeld door Sabrina Tampolja uit Londen. Het gaat over een heks die Dr. Ayo heet. Suis nam contact op met Marina Chaos om te bevestigen dat haar sperma Dr. Ayo hielp en legde me alles uit hoe ze haar hielp, en gaf me de moed om contact op te nemen met Dr. Ayo voor hulp. Dr. Ayo verzekerde me dat mijn dagen van pijn zouden eindigen in 12-16 erts aan het einde van het werk. Ik volgde de instructies die hij me gaf omdat ik geloof, geloof, hoop en vertrouwen in hem had. Ik vertel je vandaag de waarheid dat mijn man en ik samen zijn teruggekeerd en ik kan met trots zeggen en getuigen voor de wereld wat Dr. Ayo voor mij heeft gedaan. Neem vandaag nog contact met u op via: E-mail: drayo47373@gmail.com. bel of WhatsApp op +2347055691377

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik had nooit gedacht dat ik miljonair zou worden door een loterij te winnen, maar Lord Bubuza heeft het voor mij mogelijk gemaakt. Deze man is een God op aarde, ik heb jaren in de loterij gespeeld zonder te winnen, dus ik sprak met mijn vriend die massaal won en hij vertelde hoe heer Bubuza hem het winnende nummer gaf. Ik heb via WhatsApp contact opgenomen met Lord Bubuza: +1 984 240 7211 om hulp te zoeken. Hij zei dat er een spreuk zal worden uitgesproken en dat mijn winnende lotnummer zal worden onthuld. Ik deed wat hij opdroeg en de spreuk werd uitgesproken, heer Bubuza gaf me wat cijfers en vertelde me wanneer en waar ik de loterij moest spelen die ik deed en zie, ik won $ 562.600.000 miljoen US dollar. Ik ben vandaag een miljonair met de hulp van de heer Bubuza-spreuk en het winnende nummer. Laten we armoede uitroeien, ik zal voor altijd over u getuigen, heer Bubuza, omdat u mij miljonair heeft gemaakt. Neem contact met hem op voor hulp om een loterij te winnen via WhatsApp: +1 984 240 7211 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Loterijspellen zijn als een gewoonte voor mij vanwege heer Bubuza. Ik geloofde niet dat een spreukgebruiker een spreuk kon uitspreken en het juiste winnende lotnummer aan mensen kon geven en dat ze het loterijspel daadwerkelijk zouden winnen. Mijn leven is vandaag een getuigenis omdat ik 59.000.000 miljoen dollar heb gewonnen met de hulp van Lord Bubuza lotnummers. Ik nam contact op met heer Bubuza voor hulp bij het winnen van een loterij via WhatsApp: +1 507 400-0072, hij vertelde me dat er een spreuk moest worden uitgesproken zodat hij mijn winnende nummer kon onthullen, ik gaf zijn vereisten voor het uitspreken van de spreuk en daarna de spreuk uitsprekend die hij lotnummers gaf en een site waar ik speelde en 59.000.000 dollar won, hoe kan ik deze man genoeg bedanken? Zijn betovering is echt, hij is een God op aarde en ik raad iedereen aan die hulp nodig heeft om een loterij te winnen. Neem contact met hem op via WhatsApp: +1 507 400-072 of e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben een gepensioneerde bouwmanager, mijn naam is John Wallman. Na mijn pensionering begon ik het lottospel te spelen, maar winnen werd een probleem. Ik begon online onderzoek te doen toen ik zag hoe mensen getuigden over heer Bubuza, een geweldige spreukgebruiker die zo velen heeft geholpen het lottospel te winnen met zijn spreuk. Ik nam contact met hem op en vertelde hem hoe ongelukkig ik was met mijn lottospellen. Lord Bubuza zei dat hij me zou helpen het loterijspel te winnen door een spreuk uit te spreken en de juiste winnende nummers voor de loterij aan mij te onthullen, ik deed wat hij opdroeg en de spreuk werd uitgesproken. Hij gaf me de lotnummers en instrueerde me om het spel te spelen. Het was als een droom toen ik een melding kreeg van de nationale loterij-app over mijn overwinning, ik belde de telefoonnummers van de loterij en ze bevestigden me dat ik £ 1.000.000 pond had gewonnen. Ik kon mijn vreugdetranen gewoon niet bedwingen omdat ik het lottospel al heel lang zonder geluk heb betaald, maar nadat ik met het nummer Lord Bubuza me had gespeeld, werd ik miljonair. Allemaal dankzij heer Bubuza, hij is een geweldige betoveraar en getuigen over u is mijn kleine manier om u te waarderen, mijnheer. Zijn info: WhatsApp: +1 951 442 2214 of e-mail: lordbubuzamiraclework @ hotmail . com

    BeantwoordenVerwijderen