Pagina's

donderdag 12 november 2020

Gefeliciteerd

Met de nieuwe build up mal van de leuke wasbeer heb ik deze verjaardagskaart gemaakt.


Voor de basiskaart gebruikte ik de Dutch Doobadoo mal van het  verjaardagscadeautje.

Dutch Doobadoo Card Art Present set
470 713 560

Ik heb deze basiskaart eerst overgetrokken op wit cardstock.  Hierna ben ik aan de slag gegaan met dit vrolijke verjaardagspapier.


Met een zwarte fine-liner heb ik overal wat accentlijntjes aangebracht. Dit heb ik ook hier en daar gedaan met een witte fine-liner. Op het cadeautje heb ik een oranje strook cardstock gebruikt die ik bewerkt heb met de mask en structuurpasta van Dutch Doobadoo.


Dutch Mask Art Numbers
470 715 146

De slingertjes en de tekst gefeliciteerd heb ik gemaakt met verschillende stansen.


Het cadeautje is ook gemaakt met een Dutch Doobadoomal.




Je kunt de kaart uit het cadeautje halen waar je nog een persoonlijke boodschap of een cadeaubon op kunt plakken. Bij dit voorbeeld heb ik dit niet gedaan.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten