Pagina's

donderdag 26 november 2020

Verlanglijstje van...

 


Hoi, Hoi,

Nog eventjes wachten en dan komt de Sint ondanks de Corona gelukkig toch weer naar Nederland. Dus we kunnen alvast ons verlanglijstje maken. 


Ik heb voor jullie een ideetje hoe je dat zou kunnen doen. Voor dit verlanglijstje gebruik je de Dutch Doobadoo mal van de schatkaart. 


Dutch Card Art Treasure Map
470 713 718

Daarna ben ik aan de slag gegaan met de nieuwe build up mal van Sinterklaas. 





470.713.824

De staf en het kruis op de mijter heb ik gemaakt met de paper art, die je hieronder ziet.


Dutch Paper Art A4 Sinterklaas
474.953.003


Het verlanglijstje heb ik verder versierd met enkele stempels, wat cijfers die ik uit gestanst heb en de tekst "Verlanglijstje van..."heb ik zelf geschreven. 


De cadeautjes onderaan deze kaart heb ik gemaakt met een stans van DenDennis. 
Nu nog even nadenken wat ik op mijn verlanglijstje ga zetten dit jaar, ik vrees dat het weer knutselspulletjes zullen worden maar dat zal de Sint van niet erg vinden. Denken jullie ook niet? Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen en tot de volgende keer.

Groetjes,

1 opmerking:

  1. I just want the whole world to know about this spell caster I met
    two weeks ago, wisdomspiritualtemple@gmail.com I cannot say everything he has done for me my wife
    left me 3 years ago left with my kids I was going through online
    when I meant this wonderful man's testimony online I decided to
    give it a try and my wife is back to me now and we ar1e happily
    married again cause is too much to put in writing all I can say is
    thank you very much am very happy .and does alot of spell
    including Love Spell
    Death Spell
    Money Spell
    Power Spell
    Success Spell
    Sickness Spell
    Pregnancy Spell
    Marriage Spell
    Job Spell
    Protection Spell
    Lottery Spell
    Court Case Spell
    Luck Spell etc. In case you need his help contact him on this email
    address wisdomspiritualtemple@gmail.com he is a good man
    thanks.whatsapp number +234813 648 2342

    BeantwoordenVerwijderen