Pagina's

donderdag 19 november 2020

Herfst Groetjes

   Hallo allemaal,

Op facebook kwam ik laatst een herinnering tegen van een stempelkaart die we hadden gemaakt tijdens een grote workshopdag bij Noor & Zo. Die wilde ik nog wel een keer maken. Ik dacht gelijk aan de boom uit de stempelset Autumn Tree die ik hiervoor wilde gebruiken. De kaart van de workshop hadden we toen gekleurd met pan pastel. Maar uiteraard kan dit ook met distress inkt en dit is het resultaat geworden.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Olivia gebruikt. Deze heb ik overgenomen uit oranje, wit en donkerbruin cardstock. De kleinste maat heb ik overgenomen uit glad wit cardstock omdat ik deze wilde kleuren met distress inkt.

Dutch Shape Art Olivia
470.713.200

470.713.200 Shape Art Olivia

 


 Met de stempelset Autumn Tree kun je een boom opbouwen in diverse kleuren. Ik ben begonnen door eerste de boom te stempelen met donkerbruin. Daarna heb ik de eerste laag gestempeld in groen. Daarna de volgende laag in rood en de laatste in lichtbruin. Omdat de boom gespiegeld wordt in het water, heb ik de boom opnieuw gestempeld. Maar nu op mica. Ik heb dezelfde volgorde aangehouden als net. Dus als eerste de boom in donkerbruin. Nadat ik deze op mica heb gestempeld heb ik de mica omgedraaid met de inkt naar beneden. De onderkant van de boomstam heb ik tegen de andere boomstam gelegd die ik eerder gestempeld had. De mica heb ik zachtjes op de kaart gedrukt. Hierdoor krijg je een lichtere afdruk. Daarna heb ik de laagjes in groen, rood en lichtbruin op dezelfde manier erop gestempeld. 


Achter de boom heb ik de achtergrond gemaakt met 2 Dutch Doobadoo masks. Ik heb eerst de zon erop gekleurd met de Mask Art Sky. De cirkel heb ik uit de mask geknipt. De open cirkel leg je dan op het papier en kleur je in met distress inkt. Daarna is de lucht aan de beurt. De cirkel heb ik nog een keer overgenomen uit een stuk papier en op de zon gelegd. Dan heb ik een stuk uit de mask art Landscape gehaald en op het papier gelegd en vastgeplakt met mallentape. Ook de zon heb ik met mallentape aan de achterkant vastgeplakt. Dan kleur je de lucht in. Voor de volgende laag van de berg heb ik een ander stuk uit de Landscape mask gebruikt. En zo ga je verder naar beneden tot zover je wilt.

Dutch Mask Art Landscape
470.715.115

470.715.115 Mask Art A5 Landscape

Dutch Mask Art Sky
470.715.401

470.715.401 Mask Art A6 Sky
 

Bij een herfstkaart horen natuurlijk ook losse blaadjes. Omdat het een stempelkaart is, wilde ik het wat rustiger houden. Maar een paar losse blaadjes erbij vond ik toch wel leuk. De bladeren heb ik uit glad wit cardstock gestanst en op kleur gebracht met distress inkt.
 

En dan nog een paar paddestoeltjes erbij in de hoek. Want die mogen op een herfstkaart zeker niet ontbreken. De witte lijntjes op de paddenstoel heb ik met een witte gelpen gemaakt. Alle mallen en stempels die ik gebruikt heb, zijn van Noor! Design.
  
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een mooie dag en tot de volgende keer!

Liefs,


1 opmerking:

  1. Pokervvip merupakan situs judi poker online pkv games terpercaya dan juga bandarq indonesia terbaik
    hanya dengan minimal deposit 10 ribu saja anda sudah bisa memainkan 9 permianan yang sudah sangat populer
    di server pkv games online, dapatkan bosnus cashback 0.5% setiap minggunya dan bonus referal 20% untuk selamannya

    Agen Poker Pkv Terpercaya
    Agen Poker Online
    Poker PKv Terpercaya
    Agen Poker Online Terpercaya
    Situs Judi Poker Online Pkv
    agen poker pkv
    bandar poker online
    Agen Poker pkv
    Agen Poker
    situs agen poker Online

    BeantwoordenVerwijderen