Pagina's

zondag 22 november 2020

Schommelkaart

  In de oktober collectie van Dutch Doobadoo zitten weer hele leuke mallen. Voor iedereen is er wel iets bij wat in je straatje past. Ik ben aan de slag gegaan met de 470.713.823 fold art schommelkaart.


Ik heb hem echter niet als schommelkaart gemaakt maar als een staande kaart. Zo zie je maar weer dat je veel van de mallen op verschillende manieren kunt gebruiken en dat maakt ze nu juist zo leuk.


Ik heb dus zoals je kunt zien, de basis gemaakt en daarop designpapier van Stamperia Pink Christmas. De traptreden aan de rechterkant heb ik losgesneden, natuurlijk maar aan 1 kant want anders snijd je de hele boel eruit en dat is natuurlijk niet de bedoeling. De treden krijg je door te rillen en te vouwen en als je dan je kaart neerzet blijft hij prima staan.


Ik heb 1 van de ronde plaatjes van het designpapier tegen de achterkant aan geplakt en daarop een al wat oudere ronde sneeuwkristallen mal. Met een bloementoef, kant en parels de kaart aangekleed. Nog wat extra plaatjes uitgeknipt, een mooie strik erbij en op de traptreden snowball foam. Ik ben heel benieuwd hoe jullie de mal van de schommelkaart gaan gebruiken. Maak er iets leuks van.


Veel knutselplezier allemaal.


2 opmerkingen: