Pagina's

zondag 29 november 2020

Beautiful

 Hallo bloglezers.

Vandaag een keer een mixed media bericht hier op het blog want wil ik jullie laten zien hoe ik dit canvasboard gemaakt heb.


Ik ben begonnen met het aanbrengen van de reliëf pasta. Dit heb ik met een paletmes en niet erg precies gedaan. 


Toen dit droog was heb ik met masks van Dutch Doobadoo en de witte reliëf pasta structuur op het board aangebracht.

   

Hierna ben ik de achtergrond gaan schilderen.


Voor de lichte kleuren heb ik de verf  met wat water gemengd. Door de verf niet in zijn geheel door te mengen, krijg je wat kleurverschil op het board. Door op de nog natte verf water te sprayen, lopen kleuren mooi vaag uit.


Omdat ik wat contrast miste, heb ik met donkerbruine inkt en een penseel er vlekken bij gemaakt. Ook nu heb ik weer wat water op de inkt gesprayed waardoor de vlek iets vervaagt. Ook heb ik met Cadence verf en bubbelplastic wat accenten aangebracht.


Met stempelinkt en een blending tool heb ik de klokken wat geaccentueerd. Hierbij heb ik de mask weer terug op het board gelegd om zo een strakke afdruk te krijgen. Ook heb ik met verf nog wat steentjes gekleurd om meer contrast te krijgen.


Met een droge tamponeerkwast en de goudverf  heb ik hier en daar wat accenten aangebracht. Helaas is dit op de foto slecht te zien.


De tickets heb ik een tijd geleden al eens gemaakt. De cirkels zijn gemaakt op aquarelpapier met verf en later uitgeknipt.


Het geel heb ik met mijn vingers geschilderd. De oranje en witte lijnen zijn met een sateprikker geschilderd. Ik heb hiervoor geen penseel gebruikt omdat de verf dan te mooi uitvloeit. Over deze cirkels heen heb ik stempelafdrukken gezet. 



Het verbandgaas heb ik ook met deze gele verf geverfd. De frames die je op deze foto ziet zijn van Dutch Doobadoo en ontzettend leuk om te gebruiken.


Als laatste stap heb ik met een watervaste inkt hier en daar nog wat lijnen gezet (o.a. in de stenen).


Het zwarte tekststrookje komt vanaf het stickervel met teksten.


Bij het onderste ticket zie je nog een stans en wat takjes van Dutch Doobadoo. Dit is mijn blogbericht met uitleg hoe ik dit canvas board gemaakt heb. Wat is het toch heerlijk om op deze manier bezig te zijn. Je begint met iets, maar hebt nog geen idee vooraf wat er later uit je handen zal gaan komen.

Leuk dat je weer hier kwam kijken, tot een volgende keer. 

Groeten Hanny

3 opmerkingen:

  1. Heeft uw man of vrouw gezegd dat ze niet opnieuw geïnteresseerd zijn in het huwelijk en dat u een snelle verzoening met hen wilt, neem dan contact op met Dr Ajayi, een krachtige spreukmaker op whatsapp +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com hij is een man die door zijn voorouders is begaafd grote bovennatuurlijke kracht omdat hij me hielp mijn man terug te winnen na 9 maanden scheiding, mijn man zei dat hij wilde scheiden en ging weg met een andere vrouw, mij werd meegedeeld dat hij gemanipuleerd is door de andere vrouw vanwege zijn rijkdom . Dr. Ajayi bereidde een spreuk voor me voor en binnen een week scheurde mijn man de scheidingspapieren en we hebben in vrede geleefd. Nogmaals bedankt Dr Ajayi. Als u een soortgelijk probleem heeft of iets dat uw leven verstoort, neem dan contact op met Dr Ajayi voor een snelle oplossing.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I have been battling this Herpes disease for almost 3 years now....I tried all possible means to get cure from my Herpes Disease but all to be in vain until i saw a post in a health forum about a herbal Dr Emu who prepare herbal medicine to cure all kind of diseases including Herpes Disease, at first i doubted if it was real but decided to give it a try...when i contact Dr Emu via his email (emutemple@gmail.com)  write him and reply me explain how the process work so after ordering for the medicine I got it within 3/4 working days through DHL Delivery and I took it according to the way Dr Emu instructed, I was so happy after 2 week I took the medicine there was very big change in my health when I was done with the process I go for test, I found out I am negative...Herpes patients should also get in touch with this herbalist Dr Emu to get rid of these Herpes Virus forever his whatsapp number +2347012841542.

    BeantwoordenVerwijderen