Pagina's

zondag 22 november 2020

Fijne kert en een Gelukkig Nieuwjaar

 



Hoi, hoi,

Met de nieuwe mallen van Dutch Doobadoo heb ik deze kerstkaart gemaakt. 


Als eerste heb ik deze mal gebruikt voor de basiskaart. 


De kaart heb ik aan de onderkant omgevouwen zodat er aan de achterkant een pocket ontstaat en ik een rechte onderkant heb waarop de auto kan rijden. Daarom ziet mijn basiskaart er dus iets anders uit dat de originele mal.  Ik heb de mal overgetrokken op wit cardstock en daarna beplakt met designpapier. Hierna heb ik hetzelfde gedaan m et de mal van de auto en de kerstboom.


Daarna heb ik het schattige schildpad gemaakt met de nieuwe build up mal. 


Het schildpadje ligt op zijn rug zodat hij de kerstboom goed kan vasthouden. 


Na de aankoop van deze mooie kerstboom wil hij zo snel mogelijk naar huis om daar de boom te gaan versieren. Ze zijn wel middenin een sneeuwbui beland waardoor de sneeuwvlokjes dwarrelen over de kaart. Met enkele stansjes heb ik de tekst"Fijne Kerst en een Gelukkig Nieuwjaar" gemaakt. De sneeuwrand onderaan de kaart heb ik gemaakt met foam klei. Als laatste heb ik met gelpennen nog wat extra accentlijnen op de kaart aangebracht en hier en daar nog een zilveren sterrertje opgeplakt. 


Wanneer je de kaart omdraait ziet hij er zo uit. 


In de pocket heb ik een labeltje gemaatk waarop je nog een persoonlijke tekst kunt zetten voor de kerst. Aan het labeltje hangt nog een heel leuke bedeletje met de tekst 2021. Ik vind deze zo leuk!


Ik ben benieuwd wat jullie van deze kerstkaart vinden. Ik heb nog een ideetje voor de kerst met het schildpad dus nu snel weer verder aan mijn knutseltafel. Tot snel.

Groetjes,

1 opmerking:

  1. My ex-husband and I had always managed to stay friendly after our divorce in February 2017. But I always wanted to get back together with him, All it took was a visit to this spell casters website last December, because my dream was to start a new year with my husband, and live happily with him.. This spell caster requested a specific love spell for me and my husband, and I accepted it. And this powerful spell caster began to work his magic. And 48 hours after this spell caster worked for me, my husband called me back for us to be together again, and he was remorseful for all his wrong deeds. My spell is working because guess what: My “husband” is back and we are making preparations on how to go to court and withdraw our divorce papers ASAP. This is nothing short of a miracle. Thank you Dr Emu for your powerful spells. Words are not enough. here is his Email: emutemple@gmail.com or call/text him on his WhatsApp +2347012841542

    He is also able to cast spell like 1: Lottery 2: Conceive 3: Breakup 4: Divorce 5: Cure for all kinds of diseases and viruses.

    BeantwoordenVerwijderen