Pagina's

zaterdag 15 april 2017

Voor Jou

Goedemorgen allemaal,

Vandaag maar weer een heel mooi  envelope kaartje 470.713.032 van Dutch Doobadoo gemaakt. Deze vind ik ook heel leuk om te maken. Hier heb ik de Sweet violets lijn gebruikt.

 
Zoals altijd cardstock of kraft gebruiken, mal erop leggen en dan omtrekken met potlood en uitknippen. Zo ook het design papier. Op de buitenkant heb ik de letters geplakt met de connecting tape en dan nog wat bloemetjes met kit vast gezet en daarboven een swirl van de crystal drops.


Aan de binnenkant heb ik een plaatje ( 3d) geplakt en daarop een hartje gemaakt, ook weer met de crystal drops. Gaafff spul om mee te werken. Linker en rechter flap heb ik de vlinder gestempelt met versamark en embossingpoeder en dan de heatgun. 


Ik heb een soort raam/luik gemaakt met card stock en daarna de Tonic Dies, ook weer met de connecting tape gemaakt. Omdat hier ook fijne lijntjes in zitten en dat wordt anders een geklieder met lijm. Geweldige uitvinding! Heb er naast een dun lintje geplakt.

470.713.032 Envelope Art Heart

Dat was het weer voor vandaag! Een hele fijne dag allemaal.

Groetjes, 
Carla.

1 opmerking: