Pagina's

dinsdag 18 april 2017

Hello Spring

Hallo allemaal,

Volgens de voorspellingen wordt het vanmiddag mooi weer met hogere temperaturen.
Voorjaar dus, van mij mag het hoor!


Ik heb deze keer het leuke laarsje van Dutch Doobadoo genomen. Wat een leuk modelletje is dit toch.

Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Laarzen

Ik heb hierbij het papier Dirty Pastels van Noor! Design gebruikt. Het afdrukje is van Magnolia, ik heb haar ingekleurd de Aquamarkers van Wnsor&Newton. De vogeltjes, de kruiwagen, de takjes en de tekst Hello Spring komen uit de nieuwe One of a Kind set van Noor! Design, de bezem en schep die ik liggend erop geplakt heb, komt ook uit een One of a Kind set. Ik heb alles weer een beetje bewerkt met witte Gesso.

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Linksboven op de laars heb ik nog een vlieg gedaan, dit is laser paper art van Dutch Doobadoo,  elaas komen met het mooie weer ook de insecten weer tot leven. Aan de rechterkant heb ik nog een paar plakparels geplakt.

Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art - Insecten

Verder heb ik nog een stukje ribbelkarton, een papieren kleedje en een stukje touw op de laars verwerkt. Ik hoop dat ik jullie alvast een beetje voorjaar heb kunnen brengen met een beetje inspiratie.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

1 opmerking: