Pagina's

zaterdag 22 april 2017

Spring


Hallo allemaal,

Het is lente, dus een lekker frisse lente creatie. We hebben binnenkort een feestje en daar geven we geld. Maar wat is er dan leuker om dit in een zelfgemaakte creatie te stoppen. Ik heb daarvoor deze square with diamond   Artikel nr: 470.713.010 voor gebruikt.

Dutch Doobadoo - Dutch Enveloppe Art - Square with Diamond

Hierbij heb ik alleen de buitenste omtrek gebruikt dus zonder het motiefje in het midden.


Na het tekenen en knippen van het model heb ik er designpapier op geplakt. De "overslag" die eigenlijk bedoeld is om de envelop te sluiten heb ik niet gerild en blijft dus rechtop staan. Dit heb ik gedaan omdat er een label in komt.


De label heb ik gemaakt door nogmaals het deel van de envelop uit te tekenen. Deze heel iets kleiner gesneden zodat hij in de envelop past.  Hierop heb ik ook designpapier geplakt en een klein envelopje waar het geld in kan.

Leuk toch om zo geld te geven?

2 opmerkingen: