Pagina's

woensdag 5 april 2017

Discover

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een fleshanger gemaakt. In plaats van een papieren zak waar je de fles in stopt, kun je ook een fleshanger als cadeauverpakking voor een fles wijn gebruiken. Ik heb hierbij de nieuwe Dutch Doobadoo Envelope Art Fleshanger gebruikt.


Ik heb de basis overgenomen uit zwart cardstock papier en daarna uitgeknipt. De binnenlijnen op de mal zijn de lijnen voor het designpapier. Die heb ik nu een keer niet gebruikt maar zelf gemaakt met een Dutch Doobadoo Mask en Distress inkt. Bovenaan heb ik kraftpapier gebruikt als designpapier.

Dutch Doobadoo Envelope Art Fleshanger
470.990.001

De onderste binnenmaat van de mal heb ik overgenomen uit wit cardstock. Hierop heb ik de Mask Art Giraffe gelegd en dan met een blender en diverse kleuren distress inkt over de mask gegaan.

Dutch Doobadoo Mask Art Giraffe
470.715.003


De Giraffe stempel (Noor! Design) heb ik ingekleurd met de Faber Castell Polychromos potloden. Onderaan heb ik nog bloemetjes geplakt. Deze komen uit de Vintage Flourishes serie van Noor! Design. Die heb ik uit het designpapier geplakt (uit de Out of Africa Collectie). En in de bloemetjes horen uiteraard weer pareltjes. Die heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White

Dutch Doobadoo Pearl Pen White
870.003.010

Links boven de giraffenstempel heb ik nog een stempel gebruikt uit de stempelset Dierenprinten. Ook de pootafdrukjes rechtsonder komen uit deze stempelset. 


De zwarte streepjes komen uit de Noor! Design Doodle stempelset. De tekst komt ook uit de stempelset Dierenprinten. Die heb ik eerst op kraft papier gestempeld en uitgesneden. Daarna weer gemat op zwart cardstock.


Nu nog even een foto zonder de Safari fles erop. Die heb ik gauw leeggedronken. 
Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

2 opmerkingen: