Pagina's

donderdag 20 april 2017

Happy BDay!

Hallo allemaal,

De verjaardagen komen er weer aan en moeten er dus weer wat kaarten gemaakt worden. En wil je geen standaard model kaart, dan is deze Dutch Doobadoo Fold Card Art wel heel leuk om te gebruiken. Ik vind het echt zo'n leuk model. En wil je het versturen, dan vouw je de kaart gewoon dicht. 


Ik heb de mal op wit cardstock gelegd. overgenomen en uitgeknipt/gesneden. Het designpapier is van Noor! Design en komt uit het lavender stansblok.

Dutch Doobadoo Fold Card Art

470.713.621





Op de linkerzijde heb ik bovenaan de Dutch Doobadoo Paper Art Party Garlands geplakt. Want bij een verjaardagskaart hoort natuurlijk een slingertje.


Dutch Doobadoo Paper Art Party Garlands

472.948.030
472.948.030 Laser Paper Art A5 Party Garlands

Daaronder heb ik de Vintage Flourishes Polaroid geplakt. Ik heb hem eerst uit kraft papier gestanst en daarna nog een keer uit wit cardstock. De hartjes uit het witte cardstock heb ik onderaan geplakt. En de hartjes uit het kraft papier die daar uit kwamen, heb ik daaronder op de kaart geplakt. Net alsof ze zo uit de polaroid vallen.


Dutch Doobadoo Pearl Pen Lila
870.003.092


Zonder een fototoestel heb je geen polaroids, dus die moest er ook bij. Na het embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en het ge-emboste gedeelte met paarse inkt gekleurd. En uiteraard mogen de parels niet ontbreken. Die heb ik gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Lila.




Het plaatje komt ook uit het stansblok. Die heb ik eerst op ribbelkarton geplakt en daarna op de Noor! Design blauwe mal Bloem.  Op het plaatje heb ik de lavendel stansmal geplakt. En rechts de superleuke brievenbus, van Noor! Design (net als alle andere mallen die ik gebruikt heb). 

Dutch Doobadoo Paper Art Corners

472.948.004

 Linksboven en linksonder heb ik in de hoeken de Dutch Doobadoo Paper Art Corners geplakt. Ik vind ze zo sierlijk.


En dan zijn we alweer bij de derde en laatste kant gekomen. Helemaal rechts heb ik de blauwe mal Hoek geplakt. Dit is toch echt wel één van mijn favoriete mallen die ik graag gebruik. Na het stansen en embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en de ge-emboste gedeeltes met paarse inkt gekleurd.

Dutch Doobadoo Paper Art Lantaarn


472.948.011


Aan de linkerkant heb ik de Dutch Doobadoo Paper Art Lantaarn 472.948.011 geplakt. En in het midden een plaatje met tekst die ook uit het stansblok komt.



 En zo ziet hij eruit als hij dichtgevouwen is. Om hem te kunnen sluiten, heb ik een lintje geplakt tussen cardstock en designpapier.  Aan de linkerzijde heb ik nog 2 hoekmalletjes van Noor! Design geplakt. Ook de bloemen mochten natuurlijk niet ontbreken. En achter de bloemen horen blaadjes. Deze komen uit de Dutch Doobadoo Paper Art Leaves 2. Ik vind deze zo gaaf. Op dit vel zitten verschillende soorten blaadjes in diverse groottes. Echt superhandig!

Dutch Doobaoo Paper Art Leaves 2
472.948.044


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Veel succes! Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,


1 opmerking: