Pagina's

donderdag 13 april 2017

Just because i Care

Hallo allemaal,

Vandaag maar eens een kleurige kaart. Het blijft toch leuk om met de masks te spelen. Zo heb ik bij deze kaart ook diverse masks en inkt gebruikt.


Ik ben bij deze kaart begonnen om versamark door de vlindertjes maks te doen en hierover een witte embossingpoeder te strooien. 

470.741.003 Dutch Doobadoo Mask Art Butterfly

Door dit te verhitten word dit een soort plastic laagje en is het resist tegen inkt op waterbasis. Daarna ben ik met een blendertool diverse kleuren distress inkt gaan aanbrengen. Dit even laten drogen.


Vervolgens met door diverse masks de zelfde kleurtjes inkt aangebracht. Daarna heb ik een afbeelding ingekleurd, uitgeknipt en opgeplakt. 

870.002.010 Gesso Wit 250 ml

Met een kleine tekst erbij en wat "mat" laagjes cardstock heb ik er weer een kaartje bij.

1 opmerking: