Pagina's

maandag 10 april 2017

Liefde is...

Er zijn weer mooie papierlijnen binnen gekomen waar ik heerlijk mee aan de gang ben gegaan. Ik heb een kaart gemaakt voor een huwelijk deze keer.


De basis van de kaart is Card art Fold Ornament uit de nieuwste collectie van Dutch Doobadoo.
Ik heb romantisch papier uitgezocht wat wel mooi past het plaatje. 

470.713.314 Fold Card Art Envelop

De randen van het designpapier heb ik wat ingesmeerd met witte gesso van Dutch Doobadoo. Voorop de sierlijke roos en mooie vlinder met een tekst. De kaart zit dichtgestrikt met seambinding.

In het midden heb ik een afbeelding in het vierkante frame. Ook hier een paar mooie rozen en vlinder erbij. Rechts staat het bruidspaar en links wat takjes met bloemetjes en trouwringen. De rozen heb ik wat aangezet met stickles en de pareltjes op de bloemetjes, vlinders en trouwringen zijn gemaakt met de parelpen van Dutch Doobadoo.

Een hele gezellige dag en dank je wel voor je bezoekje!

Groetjes,
Tineke

4 opmerkingen: