Pagina's

maandag 17 april 2017

De lente Ontwaakt

Er zijn zoveel leuke materialen uitgekomen om leuke vijverkaarten te maken. Gezellig met waterlelies en kikkers erin. Ik hou van het voorjaar/zomer en vind het heerlijk om natuurtafereeltjes te maken.


Uiteraard gebruikte ik voor mijn kaart een mal van Dutch Doobadoo. Deze keer is het Card art Window.  Vanaf de voorkant krijg je al een stukje van de vijver te zien. Hoor je de kikkers al kwaken?


Binnenin zie je de hele vijver! De prachtige cirkel in het midden met een mooi vijverplaatje. In het water staan de rietpluimen. De waterlelie groeit goed, de libellen scheren over het water en de kikkers kwaken dat het een lieve lust is. 

470.713.608 Fold Card Art Window 2

De waterdruppels maakte ik met de transparante parelpen. De pareltjes op de libellen en kikkers met de witte parelpen van Dutch Doobadoo. IOp de bloemen van de cirkelmal plakte ik nog parels. De libellen maakte ik van wit karton en vellum en met distress inkt weathered wood gekleurd. Als laatste stempelde ik op de voorkant de tekst.

Een gezellige dag!!

Groetjes,
Tineke

1 opmerking: