Pagina's

vrijdag 12 september 2014

Say Cheese

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik deze Card Art Camera (2-delig) 470.715.310 gemaakt. Wat is dit toch een geweldig leuk model voor een kaart. Het is dit keer een verjaardagskaart geworden.



De basis heb ik eerst omgetrokken en daarna uitgeknipt uit wit Bazill Cardstock. Daarna nog weer uit het Maja Design papier. (deze vorm heb ik overgenomen uit de onderkant van de mal). In het midden heb ik de binnenste cirkel overgenomen en uitgeknipt. De vouwlijnen gerild, randjes naar binnen vouwen en plakken. 



De kaart voor de binnenkant heb ik omgetrokken op Joy Kraftpapier en uitgeknipt. Het designpapier is van Maja Design. Tussen dit designpapier en het kraftpapier heb ik bovenaan nog een randje Paper Art Border 472.948.020 geplakt. Ideaal, een kant-en-klaar randje en ook nog eens in iedere gewenste kleur te kleuren.

  

 Er zijn nu ook hele gave Card Art Polaroids (4 delig) 470.713.520  uitgekomen bij Dutch Doobadoo. Ideaal dus voor deze camera. Ik heb de basis uitgeknipt uit Joy Kraftpapier en het designpapier is weer van Maja Design. De Magnolia heb ik ingekleurd met Sennelier, uitgeknipt en op de polaroid geplakt. De polaroid heb ik zo op de kaart geplakt dat de Magnolia door de cirkel van de camera kijkt. Naast de polaroid heb ik nog 3 Paper Art Buttons 472.948.010 geplakt.


In het midden van de voorkant van de camera heb ik nog een randje Paper Art Border 472.948.020 geplakt en een echt randje kant daar overheen. Links van de cirkel een stukje Softboard Roof Tile 478.007.007 geplakt en rechtsonder een stukje Softboard Bricks 478.007.006. Linksboven nog de Paper Art Vlinders 478.007.007. Verder nog mallen en stempel van Noor! Design gebruikt. 


Ik hoop dat je het leuk vindt en dat ik je heb kunnen inspireren hiermee. Heb je nog vragen, stel ze gerust! Tot de volgende keer.

Liefs,
Monique

2 opmerkingen:

  1. Wat een knap ideetje weer .. super creatie, mijn complimenten ...
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart! Erg leuk!

    Hij is prachtig

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen