Pagina's

vrijdag 26 september 2014

Oh Snap

Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie in Spanje en thuis aangekomen wilde ik gelijk weer aan de knutsel. Ik vind de camera mal 470.713.520 en polaroid mallen 470.715.310 van Dutch Doobadoo echt helemaal geweldig. En ik wist dan ook al voordat ik weer thuis dat ik met deze mooie producten aan de slag zou gaan. 


Ze zijn ook zo makkelijk in gebruik! Gewoon omtrekken met een potlood en vervolgens uitknippen. Zelfs mijn dochters vinden het erg leuk om te doen en ze komen dan ook regelmatig mijn map met Doobadoo spulletjes halen om zelf ook aan de knutsel te gaan.Verdere gebruikte materialen zijn de cardboard pijlen 472.309.002 van DDBD, de blaadjes en filmstrip stansjes van Noor! design, papier van Maja Design 'Vintage Autumn', enkele bloemen en parels. Ik hoop dat jullie het een mooie creatie vinden.


Verdere gebruikte materialen zijn de cardboard pijlen 472.309.002 van DDBD, de blaadjes en filmstrip stansjes van Noor! design, papier van Maja Design 'Vintage Autumn', enkele bloemen en parels. 

Dutch Card Art - Camera 2delig  Dutch Card Art - Polaroid 4delig

Ik hoop dat jullie door deze creatie inspiratie krijgen om ook met deze mooie en veelzijdige producten aan de slag te gaan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten