Pagina's

zaterdag 13 september 2014

Back to School

Hallo Allemaal,

Ik heb deze het leuke mdf schoolbord  460.440.050 gepimpt. Er zit niet alleen mdf in het pakket maar ook het schoolbord folie, dus echt een leuk pakketje.


Ik heb het frame met witte gesso geverfd en er een beettje frantage in de kleur roze op gedaan. Bovenaan zie je de Sofboard Puzzelstukjes 478.007.013  hier heb ik ook wat frantage overheen gedaan en er nummers op gedaan met een stans van Noor! design.




Helemaal bovenaan heb ik de mooie border randstans 6002/0357 van Noor! design gebruikt. De letters op het schoolbord heb ik met Alphabet Stencil 470.455.002 en zijn opgebracht met pasta. Hier en daar nog wat bloemen en mijn leuke project is klaar.

Dutch MDF Art - Blackboard  Dutch Softboard Art - Puzzle  Dutch Stencil Art - Alphabet 2

Happy Crafting!!
Hugs Liz xx

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk schoolbord en wat leuk die puzzelstukjes, die ben ik nog niet eerder tegengekomen alleen op de kaarten bij Noor! Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi er loopt een challenge nog een aantal uren bij Magnolia Forever challenge blog met het thema School
    Liefs en creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is deze ook weer heel mooi net als de vorige creatie,s wat zijn de mallen leuk je kan bijna niet kiezen welke de mooiste is groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen