Pagina's

dinsdag 23 september 2014

In Time...

 Deze collectie is het een beetje gericht op de mannen. Altijd goed natuurlijk, want die kaarten zijn lastig te maken omdat er niet bijzonder veel spullen voor zijn. Zo komen ook de mooie Paper Art Mustaches deze maand uit, die zijn erg goed te verwerken op allerlei soorten kaarten.


Het designpapier wat ik voor deze kaart heb gebruikt is van Pion Design - For Father. Ook het Vintage plaatje is van Pion Design. Achter het Vintage plaatje heb ik wat ribbelkarton van Joy! Crafts verwerkt. Ook heb ik een stukje Softboard Frame rechts achter het afdrukje verwerkt. Dit heb ik iets zwart gemaakt met Distress Inkt Black Soot.

PRE-ORDER September - Dutch Paper Art Black - Mustaches  Dutch Softboard Art - Frame

Hieronder zie je een close-up van de hoed, bril en snor. Deze zijn aangezet met witte Gesso.
Links onder ook nog een metalen hoekje ter decoratie.


Ook heeft Noor! Design nog een aantal mallen die ook prima te verwerken zijn op een mannencreatie, wat dacht je van het mooie zakhorloge 6002/0218 en de filmstrip 6002/0278 Ook heb ik de nieuwe Post Stamps stansjes 6002/0324 met bijbehorende stempels 6410/0317 hierbij verwerkt.


Op de label heb ik wat gestempeld met de Clearstamp Retro Cars 6410/0323.


Al met al wel een stoere kaart toch?
Ik hoop dat ik jullie hier weer mee kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag toe.

Liefs Jenine xXx


     Cutting & Embossingmal - Back in Time - Zakhorloge Cutting stencil - Filmstrip Cutting & Embossingstencil - Postage stamps Clear Stamp -  Sending Messages - Postcard stamps Clear Stamp - Retro Cars  

2 opmerkingen: