Pagina's

donderdag 11 september 2014

Bloem voor Jou

Hallo allemaal,

Voor deze verjaardagskaart heb ik de Dutch Shape Art Star 470.716.116 gebruikt. Zoals je ziet is deze niet alleen leuk voor kerst, maar ook voor andere doeleinden goed te gebruiken.



Ik heb het grootste formaat uit wit Bazill Cardstock omgetrokken en uitgeknipt. Daarna een maatje kleiner uit Joy Kraftpapier en een nog een paar maatjes kleiner uit Maja Design papier.


Het was deze week bij Dutch Doobadoo de week van de Paper Art Lantaarn. Ik heb de lantaarn op de VersaMark gedrukt. Daarna Zing embossingpoeder koper metallic finish erop gestrooid en verhit met de heattool.



Links van de lantaarn heb ik nog een stukje Softboard Art Bricks 478.007.006 geplakt. Ik vind ze zo leuk en ze zijn ook erg eenvoudig in gebruik. Knip een stuk uit wat je nodig hebt en opplakken maar. Je kunt ze eventueel ook nog wat op kleur brengen als je dat wilt.


Verder heb ik nog diverse Noor! Design mallen gebruikt en de Noor! Design Happy Bday stempel. Daar zie je nog een klein stukje van op de label.


Ik hoop dat je het een leuke kaart vindt en dat ik je hiermee heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen, stel ze gerust! Tot de volgende keer!

Liefs,
Monique

2 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kerstster ... Wat een leuke details allemaal !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is geweldig! Leuke kaart geworden!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen