Pagina's

donderdag 25 september 2014

Dutch Doobadoo Structuurpasta

Nog een paar daagjes, dan ligt ie eindelijk in de winkel: onze nieuwe Dutch Doobadoo structuurpasta.  De pasta wordt geleverd in een handzame pot met grote opening zodat je spatel er gemakkelijk in kan. We hebben na veelvuldig testen gekozen voor een gladde structuur.
Zoals jullie waarschijnlijk al op Facebook gelezen hebben zijn wij met ons hele team erg enthousiast!


Ik heb zelf vandaag dit canvasdoek (formaat 30 x 30 cm) gemaakt met een foto van Noor.  Deze gaat natuurlijk morgen mee naar de demodagen bij Doe@Ding waar je hem live mag komen bekijken.


Op dit canvasdoek ben ik natuurlijk lekker aan het smeren gegaan met de nieuwe Dutch Doobadoo structuurpasta. Ik heb het op kleur gemaakt met PanPastel.


Op het grote canvas heb ik twee kleine canvasjes geplakt voor een 3D effect. 


Combineer paper flowers met bijvoorbeeld een bosje lavendel uit je tuin. 


Vul je canvas aan met metalen embellishments en bloemen. Maak achteraf alles wit met gesso.


Kijk eens naar het Dutch Mask Art stencil wat ik op de kleine canvasjes gebruikt heb. Ik heb een verrassing voor jullie.


We mogen van Jaap van Dutch Doobadoo bij aankoop van een pot Dutch Doobadoo structuurpasta een GRATIS mask stencil weggeven zoals je op onderstaande flyer kunt zien. Kom dus na je aankoop even langs bij onze demotafel met je pot en je krijgt van ons een kadootje!



Hopelijk tot ziens in Spijkenisse morgen of zaterdag!

Liefs,
Jolanda 

4 opmerkingen:

  1. Jolanda in 1 woord geweldig mooi je canvas ... De structuurpasta lijkt mij geweldig !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige canvas. Wat een lieve foto van een mooi meisje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht canvas is dit en wat mooi met die structuurpasta.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen