Pagina's

woensdag 17 september 2014

Ride with Me


Dat ik fan ben van Dutch Doobadoo Shape Art dat weten jullie wel en dat geldt eigenlijk ook voor de Card Art mallen. Die zijn ook zo leuk om te gebruiken.


Vandaag de Cart Art slee 470.713.506. Deze Mal teken je na en knip je uit. Bij de onderste foto zie je dat het een dubbele slee is zodat je hem ook echt kunt neerzetten. Ik heb frantage over de slee gestrooid en dit met de heattool verwarmd, voor een beetje sneeuweffect. Dit heb ik onderaan ook nog met een sneeuwpen gedaan van Rayher.


Daarna heb ik uit designpapier de andere vorm die op de slee komt uitgeknipt. Dan het decoreren, een leuke vintage plaatje van Hobby Voordelig en natuurlijk wat stansen van Noor! Design. 

Dutch Card Art - Sleigh


Deze arreslee neem ik aanstaande zaterdag me naar de demo die we geven bij
De Foamtastische Huiskamer in Goirle.
foamtastische huiskamer
Wie weet zie ik je daar gezellig !









1 opmerking:

  1. wat is deze mooi wat een prachtige creatie,s maak je met deze mallen de theepot vind ik ook al zo geweldig groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen