Pagina's

vrijdag 26 september 2014

Doe@Ding

Ik vind het erg leuk dat ik aankomende zaterdag 27 september ook bij Doe@Ding achter de demotafel mag staan. Ik heb er erg veel zin in en hoop velen van jullie te mogen begroeten die dag.


En natuurlijk zal ik jullie daar laten zien wat voor leuks je allemaal kan doen met onze Dutch Doobadoo Shape Art Mallen. Ze zijn zo fijn en gemakkelijk in gebruik! En kijk eens wat een leuke aanbieding ermee is:



Deze creatie heb ik speciaal gemaakt voor de demo en is dus zaterdag 'live' te zien bij Doe@Ding. Ik heb hiervoor o.a. onze fantastische Kerstboom Shape Art gebruikt.


Verder ook nog die super lieve cardboard gingerbread poppetjes en cardboard sterren.


En ook de paper art sneeuwvlokken en label art met winter teksten mogen natuurlijk niet ontbreken.


Zie ik jullie zaterdag? Ik hoop van wel!!!!





De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten