Pagina's

maandag 22 september 2014

Party Time

 Ook ik ben aan de slag geweest met de leuke card art mal van de wekker. Deze heb ik op kraft papier gelegd en heb er met een potlood er omheen getekend. Daarna heb ik hem nog niet uitgeknipt maar eerst geembost. Zo komen de cijfers er een beetje bovenop te liggen. Na het embossen hen ik de mal erop laten zitten en ben met embossing inkt over de open delen gegaan.


 Daarna heb ik de mal eraf gehaald en er zwarte embossing poeder op gestrooid. Toen even verhit met een heattool. Daarna de klok uitgeknipt en aan de bovenkant aan elkaar geplakt. Zo kan de de postcard nog ingeschoven worden. De postcard heb ik gestempeld met embossing inkt en daarna voorzien van embossingpoeder.


Hier zie je hoe de postcard tussen de voorste en de achterste wekker zit.


De magnolia stempel heb ik met panpastel ingekleurd en voorzien van een paper art "mustaches". Ik heb de mustache los geknipt en op de afbeelding geplakt. De kantjes heb ik een beetje naar buiten gekruld.


 Voorop de kaart heb ik nog twee banners geplakt waar ik de letters Party Time op heb verwerkt. Deze letters heb ik met zwarte inkt gestempeld en uitgeponst


Onderop de wekker nog een paar kadootjes en wat bloemen.

Ik hoop dat je er wat inspiratie van hebt gekregen en ik wens je een fijne dag verder,
Groetjes Janet



2 opmerkingen: