Pagina's

zondag 23 april 2017

Nieuwe Designteam Lid

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Corry Dank en mijn grootse hobby is freubelen. Sommige kennen me al van het Noor & Zo team maar graag wil ik me voorstellen aan de Dutch Doobadoo fans. Ik ben namelijk  gevraagd om in het Dutch Doobadoo team te komen. Wat een eer zeg om voor dit toffe merk te kunnen werken! Natuurlijk heb ik ja gezegd.


Hoe leuk is het dat ik al met de nieuwe collectie van mei heb mogen werken. Misschien heb je deze al op facebook voor bij zien komen. Er zitten weer geweldige mallen bij! Ik zet ze even op een rijtje voor je!

470.713.629 Dutch Doobadoo Card Art Dress

Ik heb de Card Art dress 470.713.629 gebruikt en op een kaart verwerkt.


Omdat ik de smaak zo te pakken had heb ik ook meteen de Card Art Dungarees 470.713.628 verwerkt op een kaart. Past leuk bij het afdrukje vind je niet?

470.713.628 Dutch Doobadoo Card Art Dungarees

Ik hoop dat jullie mijn kaartjes leuk vinden en tot de volgende keer!

knutselgroet van mij,

Corry Dank 

18 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd en heel veel succes!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Corry en veel plezier en succes in het Ddbd team.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig Corry ik vindt ze heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk voor je Corry. Gefeliciteerd geniet er maar van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, gefelciteerd en geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Corry!!Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk gedaan corry. heel veel plezier in het team

    BeantwoordenVerwijderen
  8. succes en veel plezier Corry, heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteeerd Corry, en veel plezier hier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Corry heel veel succes en plezier.
    Je kaartjes zijn super gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk voor je Corry, proficiat ! En wat een mooie kaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Corry dat je designlid bent geworden en wat een prachtige kaarten heb je met de nieuwste mallen gemaakt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd Corry. Altijd leuk jouw creaties te zien. Veel succes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Vind het een hele mooie! Mag ik vragen welke achtergrond je hebt gebruikt. Een goede vriendin van ons wordt oma in december 2021, en heeft deze dutchdoobadoo uitgekozen om deze zelf aan de trotse ouders t.z.t te sturen. Wij hebben wel ook de plaquette stansmal, deze zouden we er misschie ook nog voor kunnen gebruiken. Bij voorbaat dank voor je voorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen