Pagina's

dinsdag 2 september 2014

Wish You...

Vandaag laat ik jullie een creatie zien met de 2 laatste nieuwe Card Art modellen, de Camera en de Polaroid. De basis van de kaart is de Dutch Doobadoo Card Art Camera, deze heb ik nagetekend op Krijtwit kaartkarton en netjes uitgeknipt. Het gebruikte designpapier is van Maja Design - Coffee in the Arbour.


Op de voorkant van de camera heb ik voor de decoratie diverse stansjes van Noor! Design gebruikt. De Filmstrip 6002/0278 en de randmal 6002/0302 zijn uit Joy! Crafts Fabric paper gestansd en daarna lichtjes opgeschuurd. 

 Dutch Card Art - Camera 2delig Dutch Card Art - Polaroid 4delig 

De stansmal heb ik in 3 delen geknipt, op de voorkant heb ik de 2 uiteinden gebruikt als swirl. Verder zie je nog de nieuwe swirl 6002/0359 en de tekststempel Wish 6410/0312.


Het middengedeelte van de randmal 6002/0302 zie je aan de bovenkant van dit insteekkaartje. Deze heb ik dubbelgevouwen en om de kaart geplakt zodat je een soort "treklabel" ervan maakt. Op de label 6002/0285 heb ik een tekst stempelt met de stempelset Blossom Tree 6410/0311. Hiervoor heb ik VersaMark inkt gebruikt en witte embossingpoeder. De Magnolia stempel Tilda with Bowknot heb ik gestempeld in de Dutch Doobadoo Card Art Polaroid.


Hier zie je beide kaartjes naast elkaar:


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige avond.

Liefs Jenine xXx

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, wat mooi dat je 2 stencels in èèn creatie verwerkt, zo lijkt het net of dat het de foto is , zoals altijd heb je ook hier weer een mooi geheel daarvan gemaakt, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart! En wat zijn deze card art modellen zo leuk met elkaar te combineren! Supermooi geheel! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is weer helemaal leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. SUPER, SUPER, ik vind hem helemaal geweldig.

    Groetjes van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig gemaakt, geweldig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen