Pagina's

donderdag 4 september 2014

Walking in a winter wonderland

Het is heerlijk zomer en ik wil dat het gaat sneeuwen. Heerlijk een winter/kerstkaartje maken met de warmte van afgelopen dagen hoor.  Ik heb deze keer de nieuwe mal van Dutch Doobadoo gebruikt, de kerstboom 470.713.117.  Ik weet nu al mijn favoriet voor de komende maanden.  Ik heb hem beplakt met Pion papier - Wintertime in Swedisch lapland. Prachtige blauwe kleuren.


Het plaatje is van Heather en heb ik ingekleurd met copics markers. Ik heb her en der diverse Noor mallen gebruikt  en alles met gesso een beetje bewerkt om een sneeuw effect te creëren. Bovenin heb ik 2 paper arts kerst sterren 472.309.001 geplakt. Verder heb ik de kaart aangekleed met wat bloemen,kant hulst en belletjes. En als laatste jaja de prachtige nieuwe kerst teksten 474.007.004  van Dutch Doobadoo. Ik vind ze superrr. En zo heb je in no time een kerstkaartje klaar!

    Dutch Shape Art - Christmas Tree     Cardboard Art - A5 - Stars     Dutch Label Art - Xmas (white)

Liefs Tiets
              

      


Geen opmerkingen:

Een reactie posten