Pagina's

maandag 29 september 2014

100.000 bezoekers!

Goedemorgen allemaal,

Daar zijn we weer, en dit keer met leuk nieuws waar we best een beetje trots op zijn met ons hele Dutch Doobadoo Desigjn Team. Laten we maar meteen met de deur in huis vallen aan het begin van deze werkweek:

We zijn over de 100.000 bezoekers heen hier op ons Dutch Doobadoo blog, en dat terwijl we pas net ons 1-jarig bestaan gevierd hebben. Hoe leuk is dat?
En dat is natuurlijk reden voor een feestje!

Ik heb een doorkijkkaartje gemaakt met de Square Mask. Deze mal leent zich heel goed hiervoor. Ik heb de grootste maat omgetrokken en uitgeknipt. Let op: ik heb hem bovenaan iets buiten het papier gelegd zodat ik een dubbele kaart kreeg.



Toen de mal er weer opgelegd en de kleinste omgetrokken en uitgesneden. Er zit nu in het midden een gat.  Uit DP van Pion heb ik de op één na grootste omgetrokken en de op één na kleinste.  Dit op het kraft geplakt nadat ik de randjes bewerkt had met distressinkt en gesso.


Achter het raampje een stukje mica geplakt dat ik bestempeld heb met stanzon Cotton white. De voorkant verder versierd met een kerstboom met sneeuw en een kerstslee met rendieren.

In de hoek een bloementoef met klein kerstkaartje en de Paper Art blaadjes die ik bewerkt heb met blauwe panpastel.


Bovenaan een strik met daaraan een belletje en ijskristal. Links ook nog een ijskristal, die ook bewerkt is met panpastel en een paar plakparels.


Zo ziet de kaart eruit als je hem openklapt. Hier ook de op één na grootste maat uit DP omgetrokken en opgeplakt. Een mooi strookje erover en het plaatje (uit een vel Pion) met foam opgeplakt.
Bovenaan de ijskristalrand  bewerkt met gesso. Dezelfde slee ook hier opgeplakt. En wel zo dat hij precies onder de slee valt die je aan de voorkant ziet. Ik hoop dat ik jullie er weer een ideetje bij heb gegeven hoe je de Shape Art mallen kunt gebruiken.

Ik mag in deze blogpost vandaag de producten weggeven die ik gebruikt heb voor dit winterse kaartje en dat zijn deze:

 

Wat moet je doen om kans te maken op deze twee producten?
Laat een leuke reactie achter op deze post waarom jij trouw volger bent van ons Dutch Doobadoo blog. De leukste en origineelste deelneemster krijgt dit setje later deze week toegestuurd.

Dank voor jullie bijdrage en voor het volgen van Dutch Doobadoo. We hopen dat we jullie nog lang mogen blijven inspireren!

30 opmerkingen:

  1. Wie is er nou niet gek van al jullie mooie spullen, ik ben eraan verslaafd geraakt, en dan de mooie creaties van het team geweldig gewoon. Op naar het 10 jarig bestaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd! Ik hoop nog lang van jullie spulletjes te mogen genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!!! Wat een leuk idee!! dat ga ik ook proberen met mica en een stencil!!!!
    Proficiat!!!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig zeg Gefeliciteerd of zou ik moeten zeggen félicitations ;)
    Ik ga t idee opslaan hoor het is wel zo'n mooie kaart geworden dat ik hem ga namaken hoor, ik heb misschien nog niet zo veel van Dutch Doobadoo maar ik ga het wel doen met de spullen die ik heb .

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, en tja geweldig materiaal om mee te weken.

    Groetjes,
    Agatha Otte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd, en waarom zou ik dit moeten winnen. Nou heel eenvoudig: ik heb het afgelopen jaar het dutch doobadoo ziekte op gelopen en hoe meer van dit dutch doobadoo medicijn hier binnen komt, des te beter ga ik me voelen.
    Ps: een prachtig kaartje is dit weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw mooi kaartje!! Ik ben een trouwe volger van jullie blog (en ook facebook) omdat ik heel veel inspiratie bij jullie op mag doen en dan lekker zelf aan de slag ga met de DDBD spullen. Dit maakt mij blij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met zulke mooie creaties zullen de bezoekers blijven komen. Heerlijk om hier te snuffelen. Gefeliciteerd met deze mijlpasl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig mooi, geweldig idee ook! Dankjewel,ga ook eens zoiets uit proberen!! De mal heb ik ook de blaadjes wel niet. Maar ik heb vast mooi andere spullen van dutch doobadoo die ik bij kan gebruiken. Ben dol op deze producten!
    Ideaal deze mallen ipv hele dure aan te moeten schaffen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben trouwe volger van dit blog, omdat er prachtige voorbeelden worden gemaakt van de
    produkten en ik dan weer als een speer naar de winkel ga om het te kopen, Natuurlijk niet
    alles dat kan de knip niet aan, wil dan ook heel graag mee doen met deze Candy...je kan er
    niet genoeg van hebben toch!! Gefeliciteerd met de 100,000 ste bezoekers....tja, niet zo gek toch!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met jullie 100.000 bezoekers.
    Ik ben een trouwe volger, omdat jullie van die mooie producten en creaties hebben. Leuk natuurlijk om inspiratie op te doen.
    Je hebt er een prachtige creatie van gemaakt Marianne. Leuk zo met een doorkijkgedeelte en het Gesso wat je er op hebt verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geen enkel product van jullie stelt teleur, nee, je krijgt er steeds meer ideeën van! Dank dat jullie mijn creativiteit steeds op de proef stellen, ik geniet daarvan! DDBD I love you!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hohoho, 100.000 bezoekers behaal je niet zo...
    Dan moet er toch wat moois te zien zijn
    Prachtige creaties en kaarten oh wat fijn.
    Om inspiratie op te doen bezocht ik jullie facebook pagina.
    En nu ook het blog, ik ben er bijna
    straks weer een SOL
    op vrijdagavond wat een lol
    dus een en al hobbyplezier
    op deze pagina hier.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allereerst proficiat met jullie 100.000 bezoekers en dat in 1 jaar tijd. Vind alles wat DDBD uitbrengt fantastisch mooi, het is zo heerlijk om mee te freubelen en je kunt er zoveel mee doen en je fantasie er op loslaten. Ook deze creatie die je ons laat zien ziet er weer supermooi uit, hoop nog heel lang van alle mooie knutselspulletjes van DDBD te kunnen genieten, ga zo door zoals julli nu bezig zijn.....

    lieve groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met jullie mijlpaal zeg!
    Ik zie geregeld de supertoffe designs van jullie DT-leden op FB voorbij komen, ik ben blogvolger, maar het bloggen staat op een laag pitje de laatste tijd wat betreft zelf posten, net zoals het knutselen op een laag pitje staat omwille van zoekgeraakte mojo :( Ik vind jullie stencils en het ruime aanbod paper-art super tof! Met een Shape Art mal heb ik nog niet gewerkt, het schrikt me een beetje af, daarom ben ik misschien een geschikte kandidaat om deze leuke set te winnen om de mojo weer volop op gang te laten komen en aan de slag te kunnen gaan met de mal waar jullie zo'n prachtige creaties mee maken! Dan kan ik dat alvast eens testen voor we naar Den Bosch gaan in maart en naar Art Spcially in april, dan kan ik mijn lijstje alvast al aanvullen :)
    Lieve groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. super al zoveel gehaald in een jaar maar de mallen zijn dan ook super elke maand kijk ik welke zal ik nu eens gaan kopen mooi prijsje en je kan er zoveel mee dus ik zeg lekker doorgaan er mee maak je heel veelmensen blij mee

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Waar is dat feestje....... hier is dat feestje....... Wat een feestje om je kaart te zien Marianne. helemaal gaaf. Heel mooi gedaan. en waarom ik volger ben van dutchdoobadoo??? ik zou bijna zeggen moeten jullie dat nog vragen. Het is gewoon super leuk om je kaarten een aparte vorm te geven En ze hebben gewoon te leuke producten voor te leuke prijzen.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben trouwe volger van deze blog , om inspiratie te krijgen van de geweldige kaarten / creaties die jullie maken!!! Deze zou ik wel willen voor de sol-avonden , je kan niet genoeg hebben , kopen is ook niet altijd mogelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met de 100.000 ste bezoeker en wat een leuk feestje is dit.
    De kaart vind ik heel mooi gemaakt met deze stencil en vooral de ijskristal bewerkt met gesso is een
    heel leuk effect. De blaadjes kende ik nog niet, maar vind ze super.
    Dutch Doobadoo is zo leuk en veelzijdig om te gebruiken.
    Fijne dag en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met al zoveel bezoekers op jullie blog!
    Ik kom ook elke dag langs om inspiratie op te doen.
    De artikelen zijn adembenemend mooi en ook de zovele creaties die er mee gemaakt worden!
    Ik ben ook al een hele tijd een volger van jullie blog ! De blaadjes heb ik nog niet en ken ik nog niet maar het zou een leuke ervaring zijn deze te gebruiken zoals jullie het ons voor doen!

    Ik wens jullie nog een fijne avond,
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het enthousiasme straalt hier altijd van het blog, dus de volgende 100.000 bezoekers staan alweer in de rij.
    Fijn dat jullie ons steeds zulke mooie en inspirerende ideeen geven.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super mooie kaart! En gefeliciteerd met deze mijlpaal. Er zullen ongetwijfeld nog vele volgen, met zo'n geweldige producten!
    Groetjes, Merian

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd met jullie 100.000ste bezoeker!
    Dit is echt niet zo vreemd hoor DT.. Jullie maken echt super mooie voorbeelden en weet mij iedere keer weer te inspireren!
    Daarnaast ben ik groot fan jullie producten, het is goed betaalbaar en heerlijk om mee te werken.
    Ga vooral zo door!!
    En ja, ook ik doe een gokje voor de schitterende candy ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd en hoop dat jullie nog heel lang doorgaan met die geweldige producten. het echt een enorme verlaving!

    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met de 100.000 ste bezoeker ... maar kan ook niet anders. Hier zijn telkens zulke prachtige creaties te bewonderen gemaakt door de designers ... Wat een leuke ideetjes telkens weer. De produkten van Dutcg Doobadoo zijn dan ook GEWELDIG !
    Ik ben er ook helemaal verslaafd aan ....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met de 100.000 ste bezoekers!!!! De producten van dutch doobadoo zijn in een woord super. Ook zo makkelijk om mee te werken. Ze zijn betaalbaar en zo leuk . Je kunt er zoveel kanten mee op. Je raakt er aan verslaafd hihi .
    Groetjes Giovanna en oh ja ik ga ook een gokje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met jullie 100.000 bezoekers.
    Wat een geweldig aantal!
    Ik kijk graag op jullie blog, zoveel inspiratie, en je kan niet meer zonder!
    Ga zo door, ik ben echt een fan.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen

  28. Zoveel bezoekers wat een eer
    Na èèn mal gekocht te hebben verlang je naar meer.
    Op blog en facebook komen jullie prachtige creaties te staan
    Ga zo verder de teller komt steeds hoger te staan
    Op naar de volgende mijlpaal, en bedankt voor jullie mooie voorbeelden, Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Super gaaf van harte gefeliciteerd dat kan ook niet anders met al die geweldige hobbyspullen en dan niet te vergeten de
    gezelligheid erom heen op FB blog en de SOL niet te vergeten .
    Ga lekker door met hetgeen wat jullie nu ook doen ik blijf komen en me verbazen
    Liefs Cinderella
    ps de kaart ziet er weer schitterend uit

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoef er weinig woorden aan vuil te maken: Ik ben verslaafd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen