Pagina's

woensdag 28 december 2022

Winter

  


Hallo allemaal,

Ik maakte deze winterse slimline kaart met de wintermal van Dutch Doobadoo. 


Ik heb deze mal wel anders gebruikt omdat ik alle letters los heb gebruikt. Hierdoor kan ik ze in een andere vorm op de kaart plaatsen om er dus zo een slimline kaart mee te kunne maken.


Dutch Doobadoo Card I love Winter
470 784 177


Als basis voor de slimline kaart heb ik een stans van een slimline kaart gebruikt. Hierop heb ik de letters van de wintermal gebruikt. Eerst heb ik ze overgetrokken op wit cardstock en daarna nog een keer op blauw desingpapier. Hierna heb ik de kaart aangekleed met de pinquins van Elisabeth Craft Design. 


Ook het hartje uit de Dutch Doobadoo mal heb ik op de kaart verwerkt. Met foambal klei heb ik sneeuwrandjes gemaakt. Ik heb een zwak voor pinguïns en ben zelf helemaal weg van deze kaart. Wat vinden jullie ervan? Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes,

1 opmerking: