Pagina's

zondag 4 december 2022

Sinterklaas

 



Met deze leuke Dutch Doobadoo mal van de schoorsteen kun je hele leuke Sinterklaascreaties maken. Nog een paar weken en dan komt Sinterklaas weer aan in ons land. 

Ik maakte alvast deze Sinterklaaskaart.  Ik gebruikte hiervoor de mal van de schoorsteen uit de Crafty Kit Sinterklaas.


473 005 034

Ik heb de schoorsteen eerst overgetrokken op wit cardstock. Vervolgens heb ik de mal nog een keer overgetrokken op bruin craft. Dit bruine craft heb ik bewerkt met bruine inkt zodat de stenen zichtbaar worden op de schoorsteen. Met een zwarte fine-liner heb ik nog wat accentlijntjes op de stenen aangebracht. 


Hierna heb ik de sneeuwranden nog een keer op wit papier overgetrokken en deze uitgeknipt en verhoogt opgeplakt met foam tape. Op de bovenste sneeuwlaag heb ik nog weer een stukje designpapier uit de Crafty kit geplakt omdat het ander wel erg wit werd. Hierna ben ik aan de slag gegaan met enkele plaatjes die bij deze Crafty kit horen. De pakjes heb ik uitgeknipt en deze voor de zakken geplakt. De zakken heb ik gemaakt met een collectable van Marianne Design. De maan was een plaatje uit een oudere Crafty kit van Dutch Doobadoo, deze vond ik nog tussen mijn Sinterklaasspulletjes. 


De tekst heb ik gestempeld. Verder heb ik met foambal klei nog wat sneeuwrandjes aangebracht. Met een zwarte fine-liner heb ik als laatste nog wat accentlijntjes op de kaart gezet. Nou wat mij betreft mag de Sint snel komen. Altijd een gezellige tijd.

Groetjes,

 

1 opmerking: