Pagina's

maandag 19 december 2022

Winnen doe je samen



We hebben bij Dutch Doobadoo een hele collectie met voetbalartikelen! Daarom moest ik dus mee aan de slag en ik heb er dit kaartje mee gemaakt.


Ik heb bij deze kaart weer verschillende Dutch Doobadoo artikelen met elkaar gecombineerd. De achterste kaart is een mal die in de Crafty Kit - Kick It zit. Ook zit in deze Crafty Kit designpapier, een stickervel met diverse tekstjes en een uitdrukvel met verschillende plaatjes.

Crafty Kit- Kick It
472.100.003

472.100.003 Crafty Kit - Kick It


Deze tekstjes staan op het stickervel dat in de Crafty Kit zit, net als de bokaal. De tekstjes heb ik eerst op wit cardstock gemat en daarna weer op geel designpapier dat in de Crafty Kit zit.



De Magnoliastempel heb ik ingekleurd met copics. De voetbal is van Crealies en de goal zit ook op het uitdrukvel dat in de Crafty Kit zit.



Een andere voetbalartikel is de Card Art Voetbal. De tekst en de voetbalschoenen staan ook op het uidrukvel. Het voetbaltenue is van Crealies.

Dutch Card Art Voetbal
470.713.792

470.713.792 Card Art Voetbal


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan mijn blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,


1 opmerking: