Pagina's

zondag 25 december 2022

Happy new year

 




Hallo allemaal,

Nog maar even en we knallen het nieuwe jaar weer uit! 


Hoe toepasselijk is deze card art vuurpijl dan. Deze heb ik uit paars cardstock en metallic paarse cardstock gemaakt.
470.784.185

Ik heb deze samen met het mask art vuurwerk gebruikt. De mask heb ik samen met lava paste van Cosmic Shimmer gebruikt. Als je die dan met de heattool warm maakt komt dit helemaal omhoog. Super grappig!


Toen deze pasta omhoog gekomen was heb ik deze met verschillende kleuren distress oxide geblend. Zo komt er een soort "mistlaag" om het vuurwerk heen. Met lijm heb ik wat streepjes en puntjes gemaakt en daar Eis Kristall over gestrooid. Zo gaat het extra glimmen. 
Met foamtape heb ik de vuurpijl op het vuurwerk geplakt en de kaart op wit cardstock geplakt en er een matrandje langsgemaakt.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne dag verder.

groetjes,

1 opmerking: