Pagina's

donderdag 22 december 2022

Fijne Feestdagen

  


Hallo allemaal,

Hier een kaartje gemaakt met de card art kersthulst en de card art kerstbel. 


Deze twee stencils zijn zo leuk te combineren met elkaar!


470.784.179

De kersthulst heb ik eerst uit zwart cardstock overgetrokken en daarna het blad uit groen. De bessen heb ik niet verder gemaakt, omdat je deze niet gaat zien, omdat de klok erop geplakt wordt. Op het blad heb ik daarna wat eiskristal gestrooid voor een klein beetje bling bling.


470.784.178

Ook deze kestbel heb ik uit zwart cardstock overgetrokken. De bel en klepel heb ik van goud cardstock gemaakt en de strik uit rood cardstock. Ik heb de klok op het kersthulst geplakt er een leuke tekst bij geplakt en alles op zwart cardstock geplakt en uitgeknipt, zodat de achterkant netjes is afgewerkt.
Met een witte gellpen en zwarte fineliner heb ik wat strepen hier en daar gezet, om een en ander extra te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne dag toe.

groetjes,

1 opmerking: