Pagina's

donderdag 15 december 2022

Stoer

 



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie dit sstoere monsterkaartje aan jullie zien. 


Hiervoor heb ik de mal van monster James gebruikt, Ik heb dit monster 1x overgetrokken op wit cardstock en 1x op oranje designpapier, hierna heb ik ze iets over elkaar heen geplakt zodat het monster een witte schaduw heeft. 




Dutch Doobadoo Card Art Build up monster James
478 784 150

James heeft zich verscholen achter de grote ketel. Deze heb ik ook gemaakt met een Dutch Doobadoo mal.



Dutch Doobadoo Card Art Cooking pot
470 784 154



De pot heb ik overgetrokken op zwart cardstock en daarna nog een keer op knalgroen designpapier.
De binnenkant heb ik weer zwart gemaakt zodat ik hier met witte inkt de tekst "Super Super Stoer" kon stempelen. Hierbij heb ik nog een monster geplakt, die uit de Crafty Kit Monster house komt. Deze Crafty kit is ook van Dutch Doobadoo, 

473 005 030



Met een zwarte en witte fine-liner heb ik hier en daar nog wat accentlijntjes getrokken en toen was de kaart klaar voor een stoere ontvangen. Die heeft deze voor zijn verjaardag gekregen. Ik wens jullie nog een fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes ,

1 opmerking: