Pagina's

zaterdag 31 december 2022

Lente

  


Hallo allemaal,

Ik ben dit keer aan de slag geweest met de card art "tuinhandschoen" van Dutch Doobadoo. 


Deze heb ik uit wit cardstock overgetrokken en de binnenkant van het boord heb ik gemaakt van geel cardstock en de hand van groen cardstock. De randjes heb ik met zwarte inkt beinkt. 

470.784.192

Op de tuinhandschoen heb ik die leuke gnomes "Carlos met zijn vrouw" van Craftlab geplakt. Ze zijn lekker in de tuin aan het werk. Het gietertje en het schepje heb ik zelf gemaakt. De letters van de kaart zijn ook van CraftLab. De letters heb ik uit geel cardstock gestanst en de matrand uit zwart. Zo springen de letters er lekker uit. Verder heb ik de kaart nog opgeleukt met de madelief van Marianne Design die ik in Carlos zijn handen heb geplakt. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe.

Groetjes,
 

1 opmerking:

  1. Heel mooi en lekker weer zo'n lentekaart. Wens iedereen een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief nieuwjaar! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen