Pagina's

zaterdag 3 december 2022

Merry xmas

 



Hallo allemaal,

Bij deze kaart heb ik de achtergrond gemaakt met de mask art "merry xmas". Deze heb ik geblend met de nieuwe kleur oxide van Ranger n links in de hoek heb ik zwarte inkt er licht overheen geblend. 


Rechts in de hoek heb ik er een stuk afgescheurd en ben er met een blendingtool langsgegaan met vintage photo van Ranger.


479.784.186

Ik heb hier de stempel guinea pig 5 van Carla Creaties gebruikt. Deze heb ik gekleurd met copics en daarna uitgeknipt. Ik heb het geheel toen op rood cardstock geplakt. Achter deze leukerds heb ik twee kerstboompjes geplakt. Weet helaas niet meer van wie deze stans is. Op deze kerstboompjes en onder de cavia's heb ik foamclay geplakt. Dit is zulk leuk spul. Ik heb het rode cardstock daarna op wit geplakt en er een randje langs geknipt. Met zwarte fineliner heb ik nog een randje getekend.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne dag toe.

groetjes,

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten