Pagina's

vrijdag 23 december 2022

Merry kerstmuts & happy oliebol

 



Hallo allemaal, 

Wat is deze cardart toch weer geweldig! 


Deze bestaat uit twee delen, de champagnefles en een champagnekoeler. 
470.784.183

De champagnefles heb ik twee keer overgetrokken uit zwart cardstock. Ik heb de fles één keer dicht en één keer open gemaakt. De ijsemmer heb ik van zilverkleurig cardstock gemaakt. 




De bubbels uit de fles zijn van een snijmal van Marianne Design CR1512. Deze heb ik daarna met glossy accent van Ranger gevuld. Zo krijgen de bubbles een glanslaag. Dat geeft een superleuk effect! Het kurkje onder de fles heb ik zelf getekend. Deze vond ik er wel grappig bij.


Ik heb de kaart verder nog aangekleed met een "gouden band" om de fles heen en heb een stempel gebruikt op het etiket van Studiolight Creative CraftLab CCL-FR-STAMP273. Het geheel heb ik daarna op zwart cardstock geplakt en uitgeknipt. Met een zwarte fineliner en een witte gelpen heb ik nog hier en daar wat lijntjes getrokken om het extra te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie verder een fijne dag toe.

groetjes,

1 opmerking: