Pagina's

maandag 12 december 2022

Champions

 



Hallo allemaal,

Jaja, het wk voetbal komt weer in zicht! Dus kunnen alle voetbalfans weer een leuk tournooi toewensen met een leuk kaartje.


Ik heb deze kaart gemaakt met de build up "berenjacht". Ach, deze beer was de allereerste build up.


470.713.788

Ik heb de poten van de beer gebruikt van het build up stencil "zomer".


470.713.801

Het t-shirt die de beer aanheeft en het petje wat hij op heeft, heb ik gemaakt met het build up stencil "beer kleding".


470.713.798

De mouwtjes heb ik getekend, door een gedeelte van zijn poot te tekenen en deze af te knippen. Het shirt heb ik rond laten lopen, zodat je zijn dikke buik lekker ziet. In zijn poot heb ik hem de cup gegeven. Want daar gaan we toch voor!!


470.713.794

Deze heb ik uit goud-/parelmoerachtig cardstock getekend en geknipt. Het middelste stuk heb ik nog een keer geknipt, met bruine inkt geblend en deze met 0.5 mm tape opgeplakt. Met een zwarte en witte fineliner heb ik nog wat lijnen getekend, zodat hier en daar wat dingen extra geaccentueerd werden. De kaart heb ik daarna op zwart cardstock geplakt, om de achterkant netjes af te werken.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een fijne dag toe!

Groetjes,

1 opmerking: