Pagina's

dinsdag 27 december 2022

Happy bee-lated birthday

 



Hallo allemaal,

De cardart "bijenpot" en de craftykit "honingzoet" waar die leuke cardart "honingraat" bijzit, is zo een leuke combinatie samen!



Ik heb de honingpot uit zwart cardstock overgetrokken en uitgeknipt.

470.784.187

 Daarna heb ik de deksel van de pot geknipt en de deksel weer opnieuw overgetrokken. Het binnenste gedeelte van de honingpot heb ik uit craft gemaakt.


De deksel van de honingpot heb ik wat open laten staan en er "honing" in getekend en aan de deksel twee druppels laten hangen.
Ook heb ik wat barstjes in de pot en deksel getekend en met wat zand en steentjes gewerkt.


Natuurlijk die leuke gnooms van de craftykit gebruikt, wat zijn die toch enig! Ik heb er eentje boven de honingpot uit laten kijken en ik heb er een paar links onder de kaart geplakt.


De honinggraat die bij de craftykit zit heb ik uit dezelfde kleur cardstock overgetrokken die ik heb gebruikt bij de honingpot en heb deze met zwart cardstock een matlaag gegeven en deze als laatste beplakt met het designpapier en beïnkt met de memento drop "peanut brittle". Dit is een kleur die hier perfect bij past!
473.005.036

Met een zwarte fineliner en een witte gelpen heb ik nog wat lijnen getrokken om het een en ander extra te accentueren.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart, ik wens jullie nog een fijne dag toe en tot de volgende keer. 

Groetjes, 

 

1 opmerking: