Pagina's

zondag 31 oktober 2021

Gezellige Feestdagen

 Toen ik met het peperkoekmannetje bezig was, had ik diverse ideetjes ermee. Ik bedacht dat het ook leuk is om een snoephuisje te maken. Het peperkoekmannetje (peperkoekvrouwtje) is blij met haar huisje.


De basis van de kaart is card art Hondenhok die ik omgetoverd heb tot snoephuisje. Deze tekende ik over op wit fluweelkarton en de kaart is weer dubbel zodat het huisje mooi kunt blijven staan.

Card art Hondenhok 470.713.868

Daarna zijn de "planken" overgetekend op restjes roze houtpapier. Het dak is getekend op Wood Stone.
Het beslag op de deur is uit zwart cardstock gestanst en bewerkt met zilver wax van Cadence. Het peperkoekvrouwtje heeft een lekkere lolly vast. Bij boompjes ligt wat snoep en ook op het dak zit snoep bij een feestelijk lichtjessnoer. De tekst is op een banner gestempeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten