Pagina's

donderdag 7 oktober 2021

Hakuna Matata



Heb je de nieuwe collectie van september al gespot? Hij is weer zo gaaf! Ik mocht er al mee aan de slag en heb voor deze kaart 2 nieuwe artikelen uit de september collectie met elkaar gecombineerd. En dat vind ik ook juist zo leuk aan Dutch Doobadoo. Je kunt eindeloos artikelen met elkaar combineren. Ik heb er deze jungle kaart mee gemaakt.




Voor de basis heb ik de Mask Art Slimline Diamond gebruikt. De basis heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna de binnenmaten overgenomen uit kraft, zwart cardstock en designpapier. Bij het overnemen uit het kraft papier, heb ik de kleinste maat van de binnenste vlakken overgenomen. Uit het zwarte cardstock de middelste maat en uit het designpapier de buitenste maat.

Mask Art Slimline Diamond
470.784.039

470.784.039 Mask Art Slimline Diamond


De tijgertjes en het designpapier komen uit de toffe Crafty Kit Slimline Wild about you. Die tijgertjes zijn echt zooo liefff!

Crafty Kit Slimline Wild about you
473.005.018

473.005.018 Crafty Kit Slimline Wild about you



En hoe tof zijn deze Paper Art Vlinders! Deze zijn ook nieuw en zijn eerder uitgebracht in de Mixed Media collectie. Zoals je ziet, kun je ze ook heel goed op een scrapkaart gebruiken. Ze zitten op een groot vel met diverse vlinders in verschillende groottes. Bij het opplakken van de vlinder plak ik alleen het lijfje op het papier. De vleugels vouw ik bij het lijfje omhoog. 

Dutch Paper Art Vlinders Zwart
472.950.010

472.950.010 Dutch Paper Art Vlinders zwart


De kaart heb ik verder opgepimpt met een mal en stempel van Elizabeth Craft Designs.


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten