Pagina's

zaterdag 2 oktober 2021

Stoer

   In de weken met het mooie weer heb ik veel buiten zitten freubelen. Ook ging ik met lego aan de slag. Het werd geen bouwwerk maar lego van papier. Met de legoblokjes heb ik een vrachtauto gevuld.


Bij deze kaart ben ik begonnen met shape art Hilde. 

Shape art Hilde 470.713.188 

Deze heb ik op wit fluweelkarton overgetekend. En daarna op het designpapier uit de crafty kit XL Tropical Vibes.
Crafty kit XL Tropical Vibes 473.005.008

Daarna is het overgetekend op het designpapier uit crafty kit XL Time to Party.

Crafty kit XL Time to Party 473.005.005

De randen van het designpapier zijn opgeruwd met een paper distresser. De auto is overgetekend op wit fluweelkarton en blauw cardstock. Deze opgeleukt met spatborden, wielen, bumpers en voor- en achterlicht.

Card art Driving home 470.713.827

De laadbak vol geladen met legoblokjes in diverse kleuren. Van internet haalde ik legopoppetjes en het lego logo. Het stuur is uit de tractor set van Elizabeth Craft Design. Op banners een tekst gestempeld en vastgestrikt met waxoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten