Pagina's

dinsdag 12 oktober 2021

Vrolijke Kerst


Vandaag heb ik weer een kerstkaart voor jullie. In de nieuwe september collectie zit ook deze toffe mal Shape Art Star Banner. Ik vind deze echt zooo leuk! En dit is mijn kaart ermee geworden.

De basis van de mal heb ik overgenomen uit rood cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten van de ster overgenomen uit designpapier van Noor! Design. De ster heb ik volledig overgenomen en niet in 2 stukken (boven en onder de banner). De banner heb ik nog een keer overgenomen uit rood cardstock en bovenop de banner geplakt die ik eerder gelijk met de basis heb overgenomen. 

Shape Art Star Banner
470.784.041

470.784.041 Shape Art Star banner



Tussen de 2 banners heb ik de mal Villa Edges 1691 van Elizabeth Craft Designs geplakt. 

 


Op de banner heb ik de tekst Kerst geplakt. Deze en de tekst vrolijk komt uit een mal van CarlijnDesign. De tekst mal Kerst bestaat uit 3 lagen en heb ik gestanst uit groen en rood cardstock en designpapier.



Dan nog een keertje de hele kaart. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: