Pagina's

woensdag 6 oktober 2021

Fijne Feestdagen

  


Hallo allemaal,


Met deze  Dutch Doobadoo mal maakte ik deze kerstkaart.


Dutch Doobadoo Cart Art Evy
470 784 015

Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock en deze vervolgens beplakt met designpapier.
Hierna heb ik 2 kerstbomen gemaakt en daar heb ik deze Dutch Doobadoo mal voor gebruikt.


Dutch Doobadoo Cart Art Kerstbomen
470 784 016


Hierna heb ik met de build up mal van het rendier nog een rendier gemaakt. 

Dutch Doobadoo Card Art Rendier
470 713796


Ik heb het rendier een strikje om zijn nek gegeven. Als laatste heb ik met een stans van Carlijn Design de tekst "Fijne Feestdagen" erop gemaakt. Ik word zelf altijd erg blij van dit soort kerstkaartjes en jullie? Inmiddels heb ik er al best een aantal klaar maar het zijn er nog lang niet genoeg dus we gaan gezellig verder met het maken van Kerstkaartjes. Dus ik zie jullie vast snel weer.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten